شبكه تابان هم  20 ساعته شد

یزدفردا:بينندگان شبكه تابان مي توانند اين شبكه را به طور 20 ساعته مشاهده نمايند. شبكه تابان برنامه ي 20 ساعته خود را به طور رسمي با حضور استاندار يزد و معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيما آغاز كرد.

در اين مراسم كه با حضور طهماسبي معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيما، ‌موسوي زاده قائم مقام معاونت امور استان ها، فلاح زاده استاندار يزد و جمعي از مسئولين استاني و مسئولين صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد، شبكه تابان پخش برنامه هاي خود را به طور 20 ساعته آغاز كرد.

بينندگان اين شبكه مي توانند از اين به بعد برنامه هاي سيماي شبكه استاني يزد را به طور 20 ساعته از ساعت 6 صبح تا 2 بامداد مشاهده نمايند.

طهماسبي معاون امور استان ها و فلاح زاده استاندار يزد با حضور در برنامه زنده "بيست" از زحمات مدير كل و كاركنان مركز يزد در افزایش ساعات پخش برنامه های شبکه تابان تقدير و تشكر نمودند و اين كار را در ارتقاء جايگاه دارالعباده يزد بسيار مناسب ارزیابی نمودند.

استاندار يزد ضمن تبريك افزايش پخش برنامه هاي اين شبكه با اشاره به نقش مهم صدا و سيما در اطلاع رساني و فرهنگ سازي گفت:‌ رسانه ملي طلايه دار ترويج فرهنگ و ارزش هاي اسلامي در جامعه است. نقش مهم و ارزنده اي كه امروز در هيچ كدام از شبكه هاي ماهواره اي وجود ندارد و پخش برنامه ها و سريال هاي فاخر، جذاب و ارزشي در شبكه هاي مختلف نمونه ايي از اين تلاش ها است.

وي خواستار همكاري مسئولان صدا و سيما براي ساخت سريال دارالعباده، دارالعلم و دارالعمل در شبكه تابان شد.

معاون امور استان هاي صدا و سيما در اين برنامه با تجليل از شهداي گران قدر به ويژه شهيد محراب آيت ا... صدوقي به ويژگي هاي مردم يزد اشاره كرد و گفت: مردم اين استان سخت كوش و همواره شايسته بهترين ها هستند. طهماسبي به افزايش پخش برنامه هاي شبكه استاني يزد اشاره كرد و تبديل اين شبكه به شبكه اي مستقل را به مردم استان تبريك گفت.

همچنين با آغاز پخش 20 ساعته برنامه هاي شبكه تابان،‌ استوديوي ديجيتال اين مركز هم افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

در ادامه ي حضور معاون امور استان هاي صدا و سيما در مركز يزد، وي از واحدهاي مختلف مركز بازديد نمود و در نشست مديران كل مراكز منطقه 5 صدا و سيما كه با حضور مديران كل مراكز اصفهان، سمنان، قزوين، ‌قم، ‌مركزي، البرز و يزد برگزار شد مسائل و مشكلات اين مراكز در يك نشست كاري مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا